Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



onsdag 23 mars 2011

Maskinbrodyr

God Morgon!
Har lite bråttom, men tittare in här för att tacka några trevliga kunder.
Håkan kom in med ett stort antal jackor för ett tag sedan.
Bröstbrodyr + Ryggbrodyr.
De är klara och jag tackar så mycket för din beställning av brodyr.
Här kan ni läsa om Håkans företag.
www.hie.se

Tomas kom in i butiken i Torsby och ville ha skjortor broderade.
Vet ni att UNISYSTEM i Torsby ska ut på resa ?
Resan bär till Färöarna till en fiskemässa där.
Flyg högt fina företag -ha en riktigt trevlig resa.
www.unisystem.se

Jag vet inte om ni vet
-jag beställer gärna hem kläder som jag kan brodera på om kunden inte själv har
något att lämna in. Vi tittar i kataloger eller på datorn och kollar om något passar.
Nu måste jag hasta vidare, ut på promenad med hundarna.
Sedan väntar Schabrak-brodyrer till en tävling.

+ ATT JAG HAR VILDA FRAMTIDSPLANER.
Skriver mer om detta om några dagar.
KRAM från LOTTA

Inga kommentarer: