Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



fredag 1 maj 2009

Hundhalsband

Hej. Är ni ute i solen allihopa? Passa på nu när det är såååå fint ute
Idag har jag solat, plockat vitsippor, fikat med en god vän,
och vet ni vad? Yra (my lovely dog) har funnit blåsippor 2 meter
bakom torpet i Solberg.
Tibast, vitsippor, blåsippor och snart
ett hav av doftande liljekonvalj.

Kunde inte hålla mig från brodyrmaskinen,
så under en timme så umgicks vi, jag o maskinen.

Ett hundhalsband till TAROSvart vadderad bävernylon(Fotomodell "Olle")

MÅ VÄL/ Lotta












4 kommentarer:

Lillan och Zelda sa...

Underbar tassbild i blommorna!
Hur går det med anslagstavlan ;)

Tessan sa...

Men Ok då ser jag ju här att du Golden....frågade ju på mejlet:)

Snygga typsnitt du har VAR KAN MAN FÅ TAG PÅ DET?????

Nu ska jag kika runt lite på din blogg...
Kram och hej Tessan med "pälsbollarna"!

Barbro sa...

Hej Lotta!

Kul att höra ifrån dig igen, men sorgligt att Atle är borta.
Jag kan inte se att du har lagt in honom på änglahundar.

Lillan och Zelda sa...

Hallo!
Väntar såå på nya inlägg i din blogg=)