Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



fredag 4 februari 2011

Hundtips

I mitt hundalbum fann jag denna bild av min fina OLLE.
Vi apporterings-tränar vid en skogstjärn med goa vänner.
Om några månader så är vi där igen. Min längtan är stor.

Idag vill jag dela med mig av en länk med fina tips o råd till hund-intresserade.
Här fann jag mycket att läsa, ta er tid en stund till denna länk:
En del av deras produkter har jag hemma i butiken,
skulle vilja gå över mera på denna "foderlära", mm.

Olle har ibland besvär med jäst-svampar i öronen.
Han är mycket bättre nu med hjälp av kost som passar honom,
och med denna länk fick jag tips om att rengöra ytterörat med PROB-OLJA.
Det är ett kärt besvär för Olle älskar när vi pysslar om honom.

Trevlig helg alla vänner/ Lotta



Inga kommentarer: