Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



onsdag 11 mars 2009

Aussie

Hade ett "utvecklingssamtal" med mig själv i december. Jag har länge varit sugen på en Plottermaskin, en sådan som skär ut texter och bilder i transferfolie som man sedan värmer på, på kläder, kepsar häst o hundtäcken mm. Och nu är den här. Plottermaskin + värmepressar och kepspress. Instruktioner på tyska och engelska och jag tränar och försöker förstå. Några fina saker har jag fått till och jag lägger ut bilder snart.

Har broderat en "Aussie" på en klubbväst idag.
Nu går vi på promenad jag och hundarna.
Vårsolen lyser och vi vill ut.
/Lotta



1 kommentar:

VACKRA hem & interiör sa...

Hej Lotta!
Vilken grej! Blir genast nyfiken. Går det månne att arrangera även på metall?
Kram Pia