Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



lördag 23 oktober 2010

Rött och Vitt

Hej på Er!
Ni skulle se min fina utsikt i köksfönstret just nu.
FROST FROST så lång ögat når.
Det känns att JULEN närmar sig.
När jag är fri och syr det jag vill
så blir det gärna RÖD-VITT. Det blir så fint.


Min golden Olle har haft öronproblem så vi
har varit till veterinär Åsa och fått bra droppar.
Olles öron ser ut som vanligt nu igen.
Sitter där dom ska, och hänger inte som pannkakor
på huvudet som dom gjorde för någon vecka sedan.

Dags att sätta på varmast ute-kläder och gå ut på
promenad med mina 4 hundar.
Lydnadsträning med Fiffi står på programmet idag.
Det är sååå roligt.
Kram från Lotta

































1 kommentar:

Lillan och Zelda sa...

Stackars liten Olle då som haft pannkakor på huvet! Tur de är borta ;)
Visst är det himla fint nu med sol och frost!