Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



lördag 29 januari 2011

Monogram IGEN


Nu har jag fyllt år igen. Fick denna fina tulpanbukett från
mor och moster, och vill gärna dela med mig av den TILL ER.


I går kväll så skulle jag unna mig en TV-kväll.
Lets Dance tycker jag är trevligt så jag soffade till mig en liten stund,
men hur tror ni det slutade?
Jo, datorn kom på, tog en tripp in på en brodyrmönstersida,
fann detta fina MONOGRAM med gammal stil.
Benen gick med mig till brodyrmaskinen och vips var dansen glömd.
Initialerna är broderade på en handduk.

Fortsatte med svart brodyr på linne.
Vad ska jag göra av denna tycker ni?Mina fantasier är följande
Applikation på svart kudde.
Gardinomtag?
Linneväska med monogramlapp på!!!
Ja vem vet, vi får se.


Vassruggens Liv-valpar
kom på besök till min butik en dag förra veckan.
De är på väg till veterinär för besiktning.
Underbart goa små hjärteliv. Önskar er ett riktigt bra liv var ni nu hamnar.

Nu ska vi ha lite lördagkänsla här i familjen.
Kram till er alla/ Lotta


1 kommentar:

VACKRA hem och interiör sa...

Så fin stil på monogrammet... tänk så mycket fint du kan göra med detta...
Ha en skön söndagkväll!
Kram
Pia