Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 17 januari 2011

Schack

Förra veckan kom det in en mycket trevlig kvinna till mig.
Jag blev så glad av hennes närvaro, vi pratade om hennes hund
som hon levt med. En hund som fick ett mycket gott liv.
Hon letade present till en vän som gillar schack.
Vi tittade i hästdelen av affären, men kom på att
jag kan nog hitta ett brodyrmönster som passar.
GÄST-HANDDUK MED SCHACK-PJÄS

Favorit-fonten just nu!
Vitt på Linne o några bomulls-rosetter.

Du vet väl att jag gärna broderar upp något på tyger mm
som du har i dina lådor.
Jag broderar och du får fortsätta vara kreativ med tygbiten
Kreativitet mår vi bra av.//Lotta

1 kommentar:

VACKRA hem och interiör sa...

Så fina de blev handdukarna, för att inte tala om kudden, jättefin.
Har du även någon font som ser ut som "vanlig" gammaldags skrivstil?

Kram
Pia