Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



tisdag 28 juni 2011

Svart


SVART
Det är inte så mörkt som jag skriver.
Svart kan vara fint.
Köpte hem ett one-color broderi på en jaktgolden,
nu är den uppsydd på en grå sweetshirt-jacka.
En-färgsbrodyrerna finns nu i många olika hundraser och blev faktiskt
snyggare än jag trott. (ca 13x13 cm i storlek)
Svarta handdukar + badlakan ska pryda någons badrum.
J är bokstaven jag sytt.
Tack för er beställning, de var jätteroliga att sy.

 Och här kommer två bilder från min midsommarnatt.
Svart som natten sägs det ju, men studera färgerna........
Vid en sagolik sjö i Värmlands mörkaste skogar,
mitt i ett vargrevir, där kunde man se ända upp i himlen på ett ställe.
Visst är det fint!
/KRAM FRÅN LOTTA

Inga kommentarer: