Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



fredag 9 september 2011

Min nya väg

God Morgon!
Det händer så mycket bra saker just nu,
allt faller på plats.
När en dörr stängs öppnas en ny.
Visst är det så.
Idag blir det bilder och jag ska visa vägen till mitt nya jobb.
Liten fin grusväg att promenera på till vår atelje´.

För er som kommit in som nya på bloggen här,
så är det så att min hundtillbehörs-affär i Torsby avslutas.
Öijeberg Syatelje´ tar vid.

Lantlig utsikt.
Westlunds kossor sover middag utanför fönstret.
Liten stuga

Stor stuga.
Vårat hus visar jag senare, det ska pyntas först.
Tror det blir inspirerande att jobba här.

Mamma står alltid bredvid mej. Tack snälla du.
Jag tror vi får det jättemysigt här.
VÄSTANBERG HERE I COME
// Lotta


3 kommentarer:

VACKRA hem och interiör sa...

Hej min vän!
Vilken underbar väg till jobbet, här tror jag du kommer att få det jättefint!! Ha det så gott!
Kram
Pia

Unknown sa...

När Gud stänger en dörr öppnar han alltid ett fönster. Ibland brukar jag tänka på det när ett kapitel avslutas och ett nytt tar vid. Livet är en spännande resa.
Vackert ställe du har hittat och en härlig väg :)

Kram Maria

Du har något hos mig.

Lillan och Zelda sa...

Visst är livet spännande! Exakt som du säger så om dörrar stängs öppnas nya, men man måste ha ögonen öppna och se dem och sen våga ta steget in. Du vågar! och se vad underbart det för med sig!

Kraaam underbara vän!