Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



onsdag 30 november 2011

Första December

Idag är det 1:a december.
24 dagar kvar till JULAFTON.


Jag tror jag ska göra en förberedelse varje dag inför denna helg.
 Då borde det inte bli stress-känsla.
Den här lilla skönheten kom till idag.
(bilderna ovan texten)

Nu ska jag göra mig redo för
KVÄLLS-ÖPPET i Ekshärad.
Alla affärer har öppet till 22.00 ikväll.

Jag ska sälja bort nya hundtillbehör för att göra plats i min brodyratelje´
med fina saker.....

Kor o kalvar har flyttat från hagarna in i ladugården.
Det är tyst o tomt ute på ängarna.
Saknar dom, men på vårkanten kommer ni väl tillbaka med nya små
vilda kalvar.

Gör er en BRA dag. Inget kommer till utan eget angagemang!
Kram från Lotta

Inga kommentarer: