Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År!

Så har vi kommit till det nya året!
Välkommen 2012.
Den här våren hoppas och tror jag ska innehålla i alla fall två
stora saker i mitt liv.
En golden-valp av jaktlinjer.
De här valparna på bilden kommer från
Vassruggens kennel.

Det här är en brodyr-maskin.
En Brother PR-1000. Tar upp till 10 trådfärger.
Kepsram som broderar 36 cm brett.
Jag "GILLAR".

Det var lite om fritid o arbete det.

En dag var jag inne på en blogg som heter
Underbara Maria där skrev några rader som blev viktiga även för mig.
Ungefär så här skrev hon.
-mera mod att gå utanför min trygghets-zon.  
 Visst låter det härligt att få testa.....
tänk OM det ger ett mer berikat liv, med glädje mm.
Jag är redo att prova på.....
Gör det ni med, roligt va?

Nu ska jag ta mig en förmiddagstur med Sarek, Olle  o Merrie.
Efter det blir det till att jobba några timmar.
Å vad jag behöver det, jag har ett behov av att få lite lagom stress under dagen
för att få harmoni i mitt liv.
I love my job!


Inga kommentarer: