Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



fredag 23 mars 2012

Nåldynan min


Igår fick jag tag på mjukaste finaste tvättat solblekt linne,
och en torp-gardin i röd-vitt (som jag älskar som ni nog sett
ni som följer med här på bloggen)
Denna älskade torp-gardin fick jag av min mamma när jag köpte
ett rött litet hus.
Sorgligt att de blir slitna och blekta,
men men
4 st nåldynor blev det i alla fall till att börja med.

-blir ni pysselsugna nu ?
gardin, duk, vadd o snöre, sådant har ni säkert hemma.
Sätt igång och skapa lite, man blir snäll i själen av sådant.
Annars så har jag lagt in dom på blogg-shoppen till höger här bredvid.
Om det är enklare att köpa......

God Morgon en vacker dag
/Lotta

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint hundhalsband i förra inlägget, och dina nåldynor är jättesöta. Hoppas solen lyser på dig, vilket fint vårväder vi fått.
Kramar
AnnaMaria