Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 12 mars 2012

Solsken i fönstret

12 mars och det ser ut att kunna bli en underbar dag.
Denna helg har jag gjort sådant som är så lugnande o skönt.
Jag har kokat blåbärs-sylt, träffat gamla goa vänner över en kopp kaffe,
umgått med mina hundar, varit ute för att känna våren vara på väg.
En bra helg!

Ni ser bilden ovanför här.....
Gardinen har jag sytt under helgen,
jag lägger in den i blogg-shoppen till höger här.
Å vad jag gillar det enkla!
//Kram från Lotta

2 kommentarer:

White Vilja sa...

Åhh!!! vilken vacker gardin! den vill jag ha! "skapa dagen" ska kolla i din web-shop sen. Såååå mycket fint du gör, man blir så glad. Ha en fortsatt bra dag! Kram Annelie

White Vilja sa...

Jag håller på med väggtexter..
jag blandade ihop "crea diem" och "carpe diem" som fortfarande betyder fånga dagen.
Kanske man kunde få beställa en sån gardin framöver med den texten oxå?
Kramiz