Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



torsdag 17 maj 2012

Fjärils-tider

 I dag är det 17 Maj.
Vårat grannland Norge har sin nationaldag och där vet jag att den
firas ordentligt.
Vi försöker känna in våren här hos oss.
Har köpt in RÖDA pelargoner till Syatelje´n, de ska planteras
i krukor o välkomna mig när jag kommer till mitt jobb.

Titta så söta spetsfjärilar jag funnit mönster till....
Har broderat ut några som är fina till fönster-dekorationer tex.
Lägger till dessa i blogg-shopen uppe till höger här.
25 :- st -kan det bli ett "rätt pris" tro!

Nu ska här packas full bilen.
Jag o min Brodyrmaskin åker till Torsby i morgon.

VÅRMARKNAD 18/5-12
Vi finns i ABF-lokalen under dagen,
Och det vi kan, broderar vi på plats,
lämna gärna in plagg, gardiner, handdukar mm.
Det vi inte fixar under dagen, gör vi senare....

Ha en underbar dag!
//Lotta

Inga kommentarer: