Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



onsdag 21 november 2012

Älskade bilder

Jag gillar bilder.
Att göra om bilder, fotografera, välja motiv mm.
 
-och så tänkte jag

Det är så många fina minnen
kanske jag kan göra något roligt av några.

Förra inlägget så skrev jag att jag skulle klippa i
gamla lakan jag fått.

Jag har laserskrivare, transfer-pressar och transferark för textil,
så jag valde ut tre kära motiv
-Sarek, som sitter vid en strandkant och väntar på gässen.
-Virran, som stal min kudde för flera hundra kronor och somnade så sött på den.
 Olle, Sarek och Lisa, tre syskon som har träffats då och då i 9 år.
På denna bild är vi på utflykt till Segenässätern för träning, fika och gott umgänge.
 
Dessa foton är omgjorda till "Sepia" i ett fotoprogram.
Bilderna värmdes på lakanet.
Valde ut en spets

I love min kudde.
 
-KLART

En riktigt bra julklapps-idé.
Kram från Lotta




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer: