Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



lördag 10 november 2012

Hundar, hundar

Hej mina vänner!
 Lördags-öppet 11-14
fram till Jul.
Här råder November-mys.
För mig är detta en period då jag har ett lugn i min kropp.
Man får sätta på sig mjuka goa kläder o ullstrumpor, och kura inomhus.
jag börjar redan nu att plocka fram liiiite jul så att jag får njuta av det länge.

Tomteverkstan  har startat upp säsongen, himmel så roligt det är.
Lavendelpåsar är roliga att sy, LAVENDELDOFT i hela sykammaren.
Blir ni inspirerade att göra egna julklappar?
Säkert har ni något fint tyg, som ni kan göra doftpåsar av.
Titta i alla skrymslen så ska ni få se....

Golden-Handdukarna är fina.
Jag broderar hundar, hundar nu.
Ett paket med badlakan o några handdukar åker i väg till ENGLAND.
Från en liten Bod på Framnäs till England , häftigt!
Nu ska jag kila ut med vovvarna en stund!
Sätt på er ullstrumpor och MÅ BRA!
//Lotta




Inga kommentarer: