Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



tisdag 4 december 2012

Snöflingor mm

Vi väntar snö här i Ekshärad.
Har broderat upp en hel del flingor också,
så att vi kan pynta i tall- o granris.

Det är julstök på gång i varje hem,
skönt att vara inne för att göra det mysigt.
Jag arbetar mycket nu denna månad, många timmar....
Det är julmarknader, Boa är extra-öppnad varje lördag fram till jul.
Du är VÄLKOMMEN in till oss mellan 11-14 dessa lördagar.

Än är det inte försent att beställa brodyrer till julklappar.

-jag stannar ofta upp för att fånga de goda dofterna som är jul för mig.
Kanel, stearin, barrdofter,
och hyacinten som gamla goa vänner kom in med här, den börjar visa sig.
Jag har lagt in "snöflingor" och "spets-änglar" i min
klicka på länken så kommer du dit.
(glöm inte att lukta lite ni också, mera bråttom får vi inte ha)
//Lotta 

Inga kommentarer: