Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 14 januari 2013

Det händer mycket nu

Hej Kära ni!
Här händer det saker redan i början av året.
Januari brukar vara en månad då jag inte har så mycket jobb,
men nu har det ramlat över mig en hel del roliga saker.

En stor beställning  med maskinbrodyrer som ska göras från en hund-klubb
som ska fira jubileum.
Annat vi håller på med är vargar, älgar, änder, hjortar, vilt-brodyrer gjorde lite succé.
De är "inne" nu tror jag.
Köks-handduk AND
har även blivit
Bordslöpare AND

Detta mönster är så fint
så jag har sytt mig en egen löpare.
Passar fint i ett retriever-spaniel-jägar-hem.

Bara att beställa om ni känner för att förgylla bordet med lite vilt.

Vi är på väg på jägar-mässa.
26 januari är det en sådan på Prostgårdslagården i TORSBY.
Ser fram emot den väldigt mycket.
Det är hornbedömning, föreläsningar, jakt-mingel, mm.
Där kommer jag att stortrivas.
-Kom dit ni också.


Det är kallt idag -16 grader.
Det är så där vykorts-vackert ute.
Jag gillar ju att mixtra med bilder och här bjuder jag på en.
Så här ser det ut när jag öppnar dörren till hundhagen.


Kramelikram från Lotta

Inga kommentarer: