Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



fredag 8 februari 2013

Å nu blir det Rock´n Roll ( LONESOME DRIFTERS)

Hej Hopp!
Det är fredagkväll, och jag ska avrunda veckan med ett
blogginlägg.

Jag har varit på en jägar-mässa i Torsby och visat våra brodyrer.
Tänk så mycket mingel o folk o jakt- hund o naturintresserade trevliga
människor det fanns där då.
Hem kom jag med några nya beställningar, jätteglad, 
-jag söker alltid brodyrjobb, man måste ligga steget före, se till att jobb alltid ligger och väntar på mig  så att det kommer
in någon liten lön i slutet av varje månad.

Idag har vi levererat märken:
LONESOME DRIFTERS har 30 års-jubileum i år och detta ska firas.

Så här kan en märkesbrodyr se ut.

Nu ska vi ha en skön helg, önskar er goda dagar.
//Lotta

Inga kommentarer: