Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 18 februari 2013

Briard brodyrer


Hej!
Vad gör ni på dagarna?
Måste få berätta att jag tagit fram mina skidor, o himmel vilken frihetskänsla
att få susa fram i snön.
Tänk att jag kan åka lite skidor, snälla grannar har fixat spår med sina scootrar.
Hundarna rusar runt och sträcker ut, det blir ju lite annorlunda för dom också.


Idag syr jag Briarder.
Briarder på svart linne.
Själva brodyren är en medelstor ca 10 cm x 8cm.

Tror den blir fin att rama in till en tavla, eller varför inte i ena änden på en bordslöpare....
Två färgvarianter finns, under här visar jag en som det är lite mera koppar-orange i.
-vem är finast?


//Lotta

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är alldeles underbart att sträcka ut i längdspåret. Var länge sen nu men en tur under veckan är planerad till Hovfjället om nu vädret tillåter vill säga, så snön inte regnar bort.
Kram Maria