Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



lördag 9 april 2011

Prickigt o fint

Hej alla denna fina Lördags-morgon!
Idag ska jag pyssla lite i min mammas timmerstuga.
Vi ska göra vår där.
Flytta in möbler, dekorera och kanske ta en fika på verandan.
Mysigt va.

Jag jobbar mycket nu. Beställningar som ska broderas färdigt,
och så tänkte jag hinna med att sy upp masinbroderat till affären.
Sommaren kommer snart och turisterna är här. Måste ligga steget före vet ni.

PRICKIGT PRICKIGT
Har tagit in en ny prick-font. Så Söt.
Har sett att det är en PRICKIG vår i år.

Min kaffe-mugg när det är dags för fika-rast.

Har även prickat till det i sov-avdelningen i hundbutiken.
När ni strosar förbi nere vid Kykogatan 2 i TORSBY
så är ni varmt välkomman in för att titta runt lite.
// VÅRKRAM FRÅN LOTTA


2 kommentarer:

Unknown sa...

Prickigt är fint och går alltid hem, älskar prickar :)

ha en skön helg

Kram Maria

Lillan och Zelda sa...

Jaaa! Prickigt är snyggt! Du är så duktig och gör så fina saker. Kram!