Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



måndag 3 augusti 2015

Augusti-tider

Hej och Välkommen till Augusti månad !

Denna fina månad med sensommarkvällar, svampplockning,
någon nyans mörkare på kvällarna så att vi kan börja tända ljuslyktor
- och lugna ner oss.

Igår kväll arbetade jag sista kvällen på mitt sommarschema som undersköterska,
på ett trygghetsboende i Torsby.

Idag tar jag tag i brodyrarbeten som släpar efter,
aldrig har jag haft så mycket beställningar som denna sommar.
Hoppas att det fortsätter så, det är så roligt.

Kolla vad som ligger på stenen...
16 augusti börjar bockjakten och den 21 augusti kan man börja träna lös jakthund.
Bäst att synas !
Vi har broderat på mössor till en beaglekennel i Norge.


Annat vi har pysslat med....
Visar en del av ett linneförkläde.
Blodhundsklubben har beställt priser.
(transfermontering)



.... och i bland gnistrar det till och jag går lös på papper, glitter mm.
Tags.


Önskar er alla en fin månad.
Pyssla på och gör ALLT ni tycker om att göra.

Vi har beställt en valp som kommer i höst också.
Mera kommer om lilla underverket snart.

KRAM
från Lotta

Inga kommentarer: