Öijeberg Brodyratelje´
Bergebyvägen 4
685 34 TORSBY
070-250 50 95
oijebergbrodyr@gmail.com



söndag 1 juli 2012

Välbefinnande

God Morgon mina vänner!
Idag är det 1:a juli.
En sommarmånad och några har sin semester.
ALLA pratar om detta VÄDRET.
Har ni hört det ni också.
Why???? kan man undra. Det är inget vi kan påverka.
-välbefinnande-
Jag tror att vi alla inom oss har något litet som ger oss en välbefinnande känsla.
Om vi skulle ta o plocka fram detta, göra mera av sånt som ger denna känsla......
För då sjunker vi in i ett flöde och glömmer väder o vind.
-jag går på hundträning jag, och i rätta kläder så glöms allt annat.

-eller tittar lite i trådrull-lådan.
.....funderar en stund.......
o vips efter några timmar så......
kolla....

en linne-klädd barn-galge med små rosa rosor.
Till  små prinsessors dressing-room.
Tror jag gör en med blå brodyr också ifall små prinsar ska ha...
(129:- st)
Här nere visar jag er en blå-vit brodyr.
Ett gammalt lakan med blå bård blev en paradhandduk
(blåbärs-text)
Kram från Lotta


Inga kommentarer: